Notícies
Foto: Ajuntament de Creixell
16 de juny del 2025
Creixell sí que tindrà trenet turístic
El servei es posarà en marxa el 21 de juny i romandrà operatiu fins al 31 d’agost amb 13 parades pel municipi
L’Ajuntament de Creixell posarà en marxa un any més el servei del trenet turístic durant el període d’estiu. El trenet farà un recorregut circular amb fins a 13 parades repartides pel municipi, connectant la zona de platja amb el nucli antic, amb l’objectiu d’oferir una alternativa de mobilitat còmoda i sostenible per a residents i visitants.

El servei estarà en funcionament del 21 de juny al 31 d’agost en horari de dimarts a diumenge, d’11 h a 14 h i de 17 h a 20 h. La durada aproximada del recorregut complet és d’una hora i el preu del bitllet és d’1 euro per trajecte.

El servei l’oferirà l’empresa ILERTREN de Lleida, que ha estat l’adjudicatària del contracte municipal. L’Ajuntament ha editat un tríptic informatiu amb el llistat de parades, la seva ubicació i els horaris i que es poden trobar físicament a les instal·lacions municipals, comerços i càmpings del municipi i de manera digital al web creixell.cat
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla