Notícies
Foto: Creu Roja Tarragona
16 d'octubre del 2017
Creu Roja Tarragona distribuirà prop de 300 tones d’aliments a les comarques tarragonines
La distribució començarà el 23 d’octubre i s’allargarà fins el 3 de novembre
Creu Roja Tarragona distribuirà prop de 300 mil quilos d’aliments entre persones vulnerables de la demarcació dins la 2a fase del Programa 2017 d’Ajuda Alimentària. Aquest programa, cofinançat en un 85% pel Fons d’Ajuda Europea per a les Persones més Desfavorides i en un 15% pel pressupost del govern central, inclou la distribució total de 84 milions de quilos d’aliments a tot l’Estat espanyol.

En aquesta segona fase del Programa 2017 d’Ajuda Alimentària, a la demarcació se’n beneficiaran un total de 16.606 persones, que rebran els aliments de mans d’un total de 49 entitats associades, entre les quals hi ha Ajuntaments, Consells Comarcals, Assemblees locals de Creu Roja, Càrites i altres associacions. La distribució s’efectuarà entre el 23 d’octubre i el 3 de novembre. A nivell espanyol, hi participen 2.500 entitats, que repartiran aliments a més de 716.000 persones.

Els productes van destinats a persones desfavorides, per tal que puguin preparar fàcilment un àpat complet per a una persona o per a una família amb diversos membres, inclosos nadons. En tot l’any passat des de Creu Roja Tarragona es van distribuir 930 tones d’aliments, mentre que en la primera fase d’enguany van ser 220 tones.
Social
Et recomanem
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
XXVIII Nit de Piano i Poemes
30 d'agost a les 21:30h a la plaça de l'Església
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Aquatló Altafulla 2026
11 de setembre a les 9:30h al Club Marítim
Organitza: Atletes d'Altafulla i Club Marítim Altafulla
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla