Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
13 d'octubre del 2026
Decomissen 400 quilos de garrofes sostretes a Torredembarra
La Policia Local ha intensificat la vigilància als entorns agrícoles per la proximitat de la collita
La Policia Local de Torredembarra va intervenir 400 quilos de garrofes el passat dimecres en una zona propera a la Marítima Nord. L’actuació es va fer en el marc de la campanya de vigilància i prevenció destinada a prevenir possibles furts de productes agrícoles.

Durant un dels serveis de vigilància en el marc d’aquest dispositiu, els agents van identificar dues persones que portaven 5 sacs de garrofes amb un pes total aproximat de 400 quilos. El producte va quedar decomissat preventivament mentre es duen a terme les actuacions corresponents per determinar-ne la procedència i les circumstàncies de la seva obtenció.

En les pròximes setmanes, coincidint amb la temporada de collita de garrofa i l’oliva, la Policia Local continuarà amb les tasques de vigilància a les zones amb presència d’explotacions agrícoles. Des del cos, es recorda la importància de la col·laboració ciutadana i es demana als propietaris i pagesos que comuniquin qualsevol moviment o activitat sospitosa.
Social
Et recomanem
Visita 'La vida de les elits vora Tàrraco'
11 d'octubre d'11h a 12:30h a la vil·la romana dels Munts
Entrades a: www.mnat.cat/entrades
XV Trobada de Centres d'Estudis
17 d'octubre a les 9h a la sala de plens de l'ajuntament
Amb entitats del Camp de Tgn, el Priorat i la Conca de Barberà
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla