Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
14 de juliol del 2021
Desallotgen definitivament l'espai okupat de Les Naus de Torredembarra
Les antigues naus industrials servien, des del 2014, com a centre social alternatiu i dinamitzador del moviment antifeixista a la zona
Aquest dimecres els Mossos d'Esquadra han desallotjat les naus industrials que es troben a l'entrada de Torredembarra per la carretera de la Riera. El que es coneix com Centre Social Okupat Autogestionat (CSOA).

Les instal·lacions abandonades havien acollit una empresa que va fer fallida i van passar a mans d'una gestora d'actius immobles depenent d'una entitat bancària. Des de 2014 que van ser okupades i acullen diversos habitants i usuaris fixos i esporàdics. Tots ells han estat desallotjats aquest dimecres al matí. A primera hora més d'una desena d'efectius antiavalots dels Mossos d'Esquadra i unitats del SEM s'aplegaven al voltant de l'espai per procedir a l'actuació. Els membres del col·lectiu havien fet prèviament una crida a les xarxes socials per a la mobilització per evitar el desallotjament però finalment aquest s'ha dut a terme. La Carme és una de les persones que ha volgut donar suport al col·lectiu.

Una quinzena de persones vinculades al col·lectiu ha intentat mantenir l'okupació però el dispositiu dels Mossos ja havia arribat abans i els ho ha impedit. Els agents els han identificat i no hi ha hagut incidents remarcables.
Carme, veïna de Torredembarra
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla