Notícies
Foto: Arxiu
21 de gener del 2022
Desmantellat el peatge de l’AP-7 a Salou
Es calcula que entre l’eliminació de barreres al setembre i el mes de desembre han augmentat un 5% els desplaçaments a les autopistes
El peatge de l’AP-7 a Salou ja és història. S’ha enderrocat en la matinada de dimecres a dijous. Era el darrer peatge que quedava sencer a la demarcació i l'últim gran peatge que hi havia encara dret a Catalunya.

Els treballs d'enderrocament han obligat a tallar unes hores l'accés a l'autopista per aquesta zona i durant aquest dijous hi ha hagut menys carrils habilitats, mentre els operaris retiraven l'estructura i condicionaven la zona.

El Moviment Veïnal Mai Més ha celebrat el final del peatge. El portaveu d'aquesta agrupació, Llorenç Navarro, ha remarcat que és el final visible de 50 anys d’un gran negoci.

Navarro ha apuntat que entre setembre i desembre els desplaçaments a les autopistes de l'Estat han augmentat un 5%, mentre que les víctimes mortals s'han reduït un 10%, en comparació amb el mateix període del 2019.
Social
Et recomanem
Altafulla International Film Festival
Del 4 al 10 de maig al Casal Cultural La Violeta
Programació sencera a: www.altafullafilmfestival.com
12è Memorial Manel Chiva Royo
16 de maig a les 18:30h al Casal Cultural La Violeta
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla