Foto: Ajuntament del Catllar
21 d'agost del 2026
Detenen un home per agredir al primer tinent d’alcalde de l’Ajuntament del Catllar
L’agressor va actuar juntament amb un menor d’edat quan el regidor d’Urbanitzacions es disposava a entrar al consistori
Un home de 43 anys ha estat detingut aquest dijous per agredir al primer tinent d’alcalde i regidor d’Urbanitzacions de l’equip de govern de l’Ajuntament del Catllar, Antonio López, segons informa el Diari Més. L’agressor va perpetrar l’atac juntament amb una altra persona, un menor d’edat, quan la víctima es disposava a entrar al consistori.
L’Ajuntament del Catllar ha condemnat “rotundament” l’agressió a través d’un comunicat a les xarxes socials en què també deixa ben clar que “cap forma de violència té cabuda en el nostre municipi” i que “les discrepàncies i els conflictes només es poden abordar des del respecte, el diàleg i la convivència”.
Com explica el rotatiu, l’home ha passat aquest divendres a disposició judicial per fer-i un “judici ràpid”. Ell i el menor d’edat, que serien pare i fill i veïns de la localitat, segons apunta el Diari Tots21, havien esperat l’edil a l’entrada de l’Ajuntament per increpar-lo. Posteriorment , el pare l’hauria colpejat a la cara i l’estómac. Un altre regidor va veure la situació i el va intentar parar. Ell mateix, segons afirma el mitjà, l’hauria acompanyat al consultori mèdic i després hauria presentat la pertinent denúncia als Mossos d’Esquadra.
Des del Diari Més afirmen, segons fonts properes al consistori, que López ja havia rebut amenaces en altres ocasions, sense arribar mai a aquest extrem. “Reiterem el compromís amb el respecte institucional i amb uns espais públics lliures de qualsevol acte de violència”, tanca el comunicat de l’Ajuntament.