Notícies
13 de juliol del 2016
Detingut un jove de Roda de Berà per set robatoris amb força al Tarragonès en 15 dies
El noi, amb nou antecedents policials, ha passat a disposició judicial i el jutge n’ha decretat la llibertat amb càrrecs. No es descarten noves detencions
Els Mossos d’Esquadra han detingut un jove de 18 anys, veí de Roda de Barà, com a presumpte autor de set robatoris amb força a domicilis de diversos municipis de la comarca. La detenció es van produir el passat dia 6, després de diversos furts a les poblacions de Roda de Berà, Torredembarra i Creixell.

Segons la policia autonòmica, els robatoris van tenir lloc entre el 13 i el 27 de juny i tots tenien el mateix modus operandi. Es forçava la porta corredissa i la persiana d’accés per entrar i es robaven televisors i petits electrodomèstics com ara telèfons mòbils, tauletes electròniques o ordinadors portàtils. En alguns casos, l’autor va utilitzar torretes de jardí per, un cop forçada la persiana, poder aguantar-la aixecada per entrar.

El detingut, amb nou antecedents policials per robatoris amb força, va passar a disposició judicial el 8 de juliol i el jutge va decretar-ne la llibertat amb càrrecs. La investigació continua oberta i no es descarten noves detencions.
Social
Et recomanem
Sortida ecoturística de primavera: Els turons de Sant Antoni
13 de juny de 10h a 13h amb sortida des del Museu
Informació a: joan@hortdelasinia.com i 655 486 115
24è Aplec de Sardanes ‘Vila d’Altafulla’
14 de juny durant tot el dia al parc del Comunidor
Organitza: Associació Altafulla Sardanista
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla