Notícies
Foto: Mossos d'Esquadra
28 de març del 2024
Detinguts sis homes com a membres d’una organització que assaltava plantacions de marihuana al territori tarragoní
Per cometre els assalts, els integrants feien servir armes de foc curtes i llargues, i indumentària policial
Agents dels Mossos d’Esquadra i la Policia Nacional han detingut aquest dimarts sis homes d’edats compreses entre els 20 i 40 anys com membres d’una organització especialitzada en assalts a plantacions de marihuana al territori tarragoní.

Se’ls acusa de delictes de pertinença a organització criminal, tràfic de drogues, robatori amb violència, tinença il·lícita d’armes, lesions i danys. La investigació es va iniciar durant la segona meitat de l’any 2023 arran de la detecció de l’organització.

Segons han informat els cossos policials, per cometre els assalts, els integrants de l’organització feien servir armes de foc curtes i llargues, i indumentària policial. Les detencions s’han fet durant sis entrades i perquisicions als municipis de Reus, Riudoms, Pratdip i Botarell.

Entre els sis detinguts hi ha el líder de l’organització, la seva mà dreta i quatre integrants més, els quals se’ls relaciona amb quatre robatoris violents. La investigació continua oberta i els cossos policials no descarten altres detencions relacionades amb l’organització criminal.
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla