Notícies
Foto: Adif
15 d'abril del 2026
Dignitat a les Vies i Promoció del Transport Públic demanen oficialment que es faci l’estació intermodal de Vila-seca
Ambdues plataformes s’han alienat amb l’Ajuntament de Vila-seca per fer aquesta petició, contrària al posicionament de Tarragona
Dignitat a les Vies i la plataforma per a la Promoció del Transport Públic han reclamat al Ministeri de Transports que tiri endavant l’estació intermodal de Vila-seca. Ho han fet de la mà de l’Ajuntament de la localitat després d’una reunió de treball.

El consistori i les plataformes en defensa del transport públic han demanat que es resolguin les al·legacions presentades i s’aprovi definitivament l’estudi informatiu del projecte. També consideren que l’estació intermodal és un “projecte estratègic” i que Vila-seca és una “ubicació idònia”, davant la proposta de l’Ajuntament de Tarragona per situar-la al seu terme municipal.
També es considera que l’estació intermodal pot portar una solució compatible a mig i llarg termini pel pas alternatiu de mercaderies i per la seva sortida des del Port de Tarragona.
Social
Et recomanem
Visita guiada a la desembocadura del riu Gaià
31 de maig d'11h a 13h amb sortida al Club Marítim Altafulla
Informació i inscripcions: 655 486 115 i joan@hortdelasinia.com
Jornades de tapes ‘La Xoixeta’
Fins el 7 de juny a 13 establiments d’Altafulla
Més informació i llibret de la ruta a: www.altafulla.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla