Notícies
Foto: Ajuntament d'Altafulla
16 de juny del 2020
Dijous es farà l'aportació de sorra de la platja d'Altafulla a la zona del Fortí
Amb aquesta aportació es preveu que la platja guanyi l'amplada perduda en els últims temporals i es mantingui tota la temporada
La platja d'Altafulla recuperarà aquest dijous la sorra que es va endur el mar en els últims temporals que han afectat el litoral, en especial la zona del parc de Voramar i del Fortí. Allí és on es preveu que el servei de Costes hi dipositi la sorra provinent del reservori de la zona del Vinyet. Es tracta d'una aportació de sorra excepcional i que es preveu que pugui consolidar la platja de l'àrea de Voramar i del Fortí per a tota la temporada d'enguany. L'actuació prevista es fa ara tenint en compte els condicionants meteorològics que regeixen aquests dies i amb la previsió que els possibles temporals que puguin sorgir aquest estiu no tinguin la magnitud ni la força dels de l'hivern. Ho ha explicat a Altafulla Ràdio la coalcaldessa i regidora de Platges, Alba Muntadas.

Muntadas ha insistit que el dinamisme de la platja implica que la sorra marxi i pugui tornar al cap d'un temps de manera natural. Una circumstància que, de fet, ja s'ha donat en diverses ocasions, principalment en dies de mar de fons, quan el mar pot retornar la sorra a la platja.
Alba Muntadas, coalcaldessa d'Altafulla
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla