Notícies
Foto: Generalitat de Catalunya
18 de desembre del 2023
Drets Socials inverteix 6,1MEUR en la renovació de material assistencial per a gent gran i persones amb discapacitat
Campuzano denuncia l'infrafinançament de l'Estat i reclama assolir un 2% d'inversió en atenció a la dependència
El Departament de Drets Socials ha invertit 6,1 milions d'euros en renovar el material assistencial per a gent gran i persones amb discapacitat a tot el país. Concretament, s'han adquirit 5.509 llits, grues i ajuts tècnics nous que s'usaran en centres de la Generalitat.

La mesura beneficiarà 8.600 persones i la renovació ha permès retirar 3.887 productes, dels quals 1.872 es reaprofitaran i s'enviaran a entitats, fundacions o ens municipals i comarcals.

En una visita aquest divendres a la residència de gent gran de Montblanc, el conseller, Carles Campuzano, ha denunciat l'infrafinançament de l'Estat i li ha reclamat que destini un 2% del PIB a l'atenció de la dependència en els pròxims anys.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla