Notícies
Foto: Bombers de la Generalitat (Arxiu)
13 de gener del 2025
Dues persones ferides per inhalació de fum en un incendi en un pati d’un habitatge de Creixell
Els Bombers de la Generalitat han trigat menys d’una hora a extingir el foc per evitar que es propagués en altres zones de la casa i de la zona
Un incendi en el jardí d’un habitatge de Creixell ha deixat dues persones ferides per inhalació de fum. Els fets han tingut lloc aquest dissabte a la nit a la vila del Baix Gaià, i han requerit de la presència dels Bombers de la Generalitat de Catalunya amb quatre dotacions procedents dels parcs de Tarragona i el Vendrell.

La casa pertany a l’avinguda Navarra, molt a prop del centre històric i entremig del Casal Municipal i el Camp de Futbol Municipal. Els bombers han rebut l’avís gairebé a les 23.30h, i quan han arribat a la llar el foc estava pràcticament controlat.

Les flames han cremat part del mobiliari, fustes i altres objectes que es trobaven en el pati de l’habitatge. Els bombers, segons han informat des del cos, han trigat menys d’una hora a extingir el foc, cap a les 00h. D’aquesta manera, han evitat que es pogués propagar tant en la resta de la casa com en altres edificis de la zona.

Les dues persones ferides per inhalació de fum han hagut de ser ateses pel Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que també s’ha desplaçat al lloc dels fets.
Social
Et recomanem
Altafujazz: Nando Picó Quintet
7 de febrer a les 20h a La Violeta
Organitza: OilJazz
Carnaval d'Altafulla
Del dijous 12 al dimecres 18 de febrer
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla