Notícies
Foto: "I don't think it's going to rain"
20 de novembre del 2020
Dues produccions tarragonines han estat nominades als premis Gaudí
Es tracta d’Stormy Night’, d’Eduard Moragas, i de ‘I don’t think it’s going to rain’, d’Adrià Guxens
Dues produccions tarragonines han estat nominades als premis Gaudí. Es tracta Stormy Night’, el debut de David Moragas en la direcció d’un llargmetratge, i el curt documental 'I dont' think it’s going to rain', del també tarragoní Adrià Guxens.

Aquest curtmetratge està rodat a la Xina i retrata el xoc generacional entre la vella propietària d’un restaurant i el seu nét. El Biznaga de plata que va guanyar al darrer festival de Màlaga l’avala. Ho explica el director, Adrià Guxens.

Pel que fa a ‘Stormy Night’, s’havia d’estrenar en el cicle previ al REC que s’havia de fer al Caixafòrum aquest novembre. L’organització està pendent d’anunciar la nova data de la projecció. Mentrestant, els dos films comencen la cursa cap als Gaudí. El 16 de desembre s’iniciarà la primera ronda de votacions dels acadèmics.
Social
Et recomanem
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Fira de primavera
18 de maig de 12h a 20h al parc del Comunidor
Organitza: Ateneu de Dones d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla