Notícies
Foto: Arxiu
11 de febrer del 2021
Educació espera vacunar a tot el personal dels centres educatius quan acabi el curs escolar
Són unes 155.000 persones, comptant docents i altres treballadors de centres públics, concertats i privats, que s'inclouen entre els col·lectius essencials
El Departament d'Educació espera haver vacunat a tot el personal dels centres educatius quan acabi el curs escolar.

Són unes 155.000 persones, comptant docents i altres treballadors de centres públics, concertats i privats, que s'inclouen entre els col·lectius essencials. Així ho ha anunciat el conseller de l'àrea, el torrenc Josep Bargalló, que també ha afegit que el curs que ve arrencarà amb "tot el personal vacunat i immunitzat".

La consellera de Salut, Alba Vergés, ha recordat el gran esforç que s'ha fet per mantenir les escoles obertes de forma segura, amb més d'un milió de proves des de l'inici de la pandèmia.

Salut i Educació esperen tancar en els pròxims dies la planificació logística per vacunar els professionals dels centres educatius.
Josep Bargalló, conseller d'Educació
Alba Vergés, consellera de Salut
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla