Notícies
Foto: Arxiu
08 de juny del 2021
Educació posa en marxa una nova aplicació web per denunciar violències a l’escola
La nova eina permetrà actuar molt més ràpid davant un cas de violència
El departament d’Educació ha posat en marxa aquest dilluns una nova aplicació web per poder denunciar violències a l'escola. En els últims dos mesos s’han denunciat 183 casos d’assetjament en l’àmbit escolar, sobretot entre companys.

Així ho ha explicat el conseller Josep González Cambray, que ha anunciat la posada en marxa d’aquest aplicatiu en una entrevista al programa ‘Via Lliure’ de RAC1. Allà ha destacat que aquesta nova eina permetrà actuar molt més ràpid davant un cas de violència.

González Cambray afegia que qualsevol persona podrà presentar una denúncia al web, i després se'n farà seguiment per recollir informació.
Josep González Cambray, conseller d'Educació
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla