Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
16 d'agost del 2024
El 37è FIM d’Altafulla manté el seu idil·li amb el públic
A expenses de dos concerts, l’organització es mostra satisfeta amb la resposta de la gent i la varietat de propostes sobre l’escenari
El 37è Festival Internacional de Música ha arribat a la seva recta final amb el ‘Concert de violí i arpa’, que la finlandesa Linda Hedlund i la vilanovina Esther Pinyol, exprofessora de l’Escola Municipal de Música d’Altafulla, van oferir aquest passat dimecres. Ho van fer, per cert, dins de l’Església d’Altafulla, ja que la pluja va impedir que l’actuació fos a l’exterior com estava previst.

A expenses dels dos darrers concerts que resten per cloure el certamen d’enguany, des de l’organització fan una valoració molt positiva tant de les actuacions que s’han vist fins ara com de la resposta del públic. Així ho ha assegurat la regidora de Cultura de l’Ajuntament d’Altafulla, Gemma Maymó, en declaracions a aquesta casa.

Seguint la mateixa línia, un altre dels components de l’organització, Josep Maria Recasens, ha destacat que “el públic gaudeix, i això és important”, independentment que els concerts siguin a l’exterior o a l’interior de l’Església, com ha passat aquest dimecres.

L’edil també ha realçat el tipus i la varietat de les propostes que els codirectors, Claudi Arimany i Albert Sardà, porten al festival. Sobretot, ha fet èmfasis en el fet “que som un dels pocs festivals que oferim música contemporània del segle XX i del segle XXI”. En aquest cas és una aposta del mestre Sardà.

Els dos darrers concerts del FIM d’Altafulla són el de música de cambra del dilluns 19 d’agost, i el del Dúo Áqüila el dimecres 22. Les entrades es poden comprar a l’Oficina de Turisme d’Altafulla, situada a la plaça dels Vents, o a través del web www.altafulla.cat. El preu és de 15 euros, i de 7,5 euros per als titulars del Carnet Jove.
Gemma Maymó, regidora de Cultura
Josep Maria Recasens, responsable de l'organització
Gemma Maymó, regidora de Cultura
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2025
De l'1 al 16 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla