Notícies
Foto: Civi-Civiac Producciones
25 d'abril del 2019
El 3r Festival de Màgia de Torredembarra aposta per una major programació familiar
La cita tindrà lloc els dies 26, 27 i 28 d'abril en diferents punts de la vila
Arriba la 3a edició del Festival de Màgia de Torredembarra, enguany, amb més novetats que mai i un reforç en el programa infantil i familiar gràcies a la combinació d'espectacles infantils amb tallers. La mostra se celebrarà els dies 26, 27 i 28 d'abril en diferents punts de la vila torrenca.

El divendres tindran lloc les actuacions de Màgia al Carrer de la mà dels mags Alexis Pardo, Màgic Titu i Màgic Jordi. El dissabte serà el dia més potent. Al matí, hi haurà un taller familiar de màgia de prop i venda de productes; al migdia, s'oferirà l'espectacle infantil ‘País Struc: Això no és màgia, o sí!!’; i al vespre, tindrà lloc la gala de màgia internacional al Casal Municipal, on es barrejarà la màgia amb l'humor. L'últim dia, el diumenge 28, es farà la Gala de Cloenda amb l'espectacle ‘Magic Casting’ a càrrec de Civi-Civiac Producciones.

Les entrades pels diferents tallers i espectacles oscil•len entre els 3 i els 7 euros i es podran adquirir de manera anticipada de dilluns a divendres de 10 del matí a 2 del migdia a l'oficina de Turisme de Torredembarra, o el mateix dia a taquilla.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla