Notícies
Foto: Pessebre Vivent de la Pobla de Montornès
26 d'octubre del 2022
El 46è Pessebre Vivent de la Pobla de Montornès es representarà el 18, 25 i 26 de desembre, i el 1, 6 i 8 de gener
Les entrades ja estan a la venda, i es poden adquirir en línia a través de la pàgina web de l'associació, www.pessebreviventpoblamontornes.cat
El 46è Pessebre Vivent de la Pobla de Montornès ja té dates. La iniciativa, que és una de les ineludibles en el calendari nadalenc del Baix Gaià i de la demarcació de Tarragona, tornarà entorn de l'Ermita de la vila a partir del 18 de desembre, de 18.15h a 20.15h.

La resta de representacions d'enguany es duran a terme el 25 i 26 de desembre, a la mateixa hora. Mentre que al gener es farà els dies 1, 6 i 8 entre les 18.30h i les 20.30h. Novament, la proposta arriba de la mà de l'Associació Pessebre Vivent de La Pobla de Montornès, amb la col·laboració de la Federació de Pessebres Vivents de Catalunya.

Les entrades es podran adquirir en línia a partir del 19 de novembre a través de la pàgina web de l'associació, www.pessebeviventpoblamontornes.cat. Per a demanar més informació, es pot contactar amb el número de WhatsApp 680 72 88 99.
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla