Notícies
Foto: CAP Torredembarra
15 d'abril del 2020
El Baix Gaià registra ja un total de 61 casos de coronavirus positius
L’Àrea Bàsica de Salut de Torredembarra, en la que s’integra Altafulla, compta amb una ràtio de positius moderada, amb 16,6 casos per cada 10.000 habitants
La regió sanitària del Camp de Tarragona augmenta en 20 el nombre de positius en les últimes 24 hores sumant un total de 1.372. D’aquests hi ha 275 persones que romanen ingressades i n’hi ha 55 que són a l’UCI. Destaquen entre aquestes dades les 11 morts que es van comptabilitzar en el dia d’ahir, elevant a 143 el total de defuncions per aquesta causa al Camp de Tarragona.
En el cas específic del Baix Gaià, el total de positius registrats fins ara és de 61.

Per altra banda, a les Terres de l’Ebre hi ha hagut 6 casos nous confirmats de coronavirus, i s’eleven a 166 el nombre de casos acumulats. Dels acumulats de la Regió Sanitària Terres de l’Ebre n’hi ha 32 hospitalitzats, dels quals 8 es troben a l’UCI.
Pel que fa a defuncions, no se n’ha comptabilitzat cap i, per tant, es mantenen en 11 les morts per la pandèmia a la zona.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla