Notícies
Foto: Cristina Villamañán
21 de març del 2017
El Baix Gaià viu l’inici de la primavera amb temperatures suaus
El temps, però, podria complicar-se a finals de setmana amb l’entrada d’aire fred i precipitacions
Les temperatures agradables dels darrers dies i els primers arbres florits ja avançaven l’arribada imminent de la primavera.

La nova estació s’ha iniciat aquest dilluns a les 11:29h, i s’allargarà fins el 21 de juny a les 6:24h. A partir d’ara, els dies s’allargaran a mesura que avança la temporada, les temperatures s’incrementaran de manera progressiva, i augmentaran les possibilitats de pluges intermitents.

El canvi d’estació també obligarà a modificar els rellotges el proper 25 de març. Caldrà avançar-los una hora per adaptar-los ja a l’horari d’estiu, de manera que a les 2 de la matinada seran les 3.

Tot i que ha començat amb molt bon peu amb un temps molt suau, podria complicar-se a finals de setmana amb l’entrada d’aire fred i precipitacions, especialment, de cara a divendres.
Social
Et recomanem
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
27a Nit de Piano i Poemes
31 d'agost a les 21:30h a la plaça de l'Església
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla