Notícies
Foto: Arxiu
22 de novembre del 2023
El Banc dels Aliments fa una crida per trobar nous voluntaris de cara al Gran Recapte, que enguany se celebrarà els dies 24 i 25 de novembre
Les persones que vulguin col·laborar es poden apuntar a través del formulari que trobaran a la pàgina web de l’entitat
El Banc dels Aliments fa una crida per trobar nous voluntaris de cara al Gran Recapte, que enguany se celebrarà els dies 24 i 25 de novembre. De moment, en el conjunt de Catalunya ja s’han apuntat unes 7 mil persones, aproximadament la meitat del que estimen necessari.

Les persones que vulguin col·laborar es poden apuntar a través del formulari que trobaran a la pàgina web del Banc dels Aliments. El cap de la campanya del Gran Recapte del Banc dels Aliments al Camp de Tarragona, Xavier Viejo, ha explicat en una entrevista al programa en xarxa ‘Carrer Major’, que enguany necessiten més voluntaris que l’any passat.

El Banc dels Aliments de Tarragona atén unes 37 mil persones a través de més d’un centenar d’entitats.
Xavier Viejo, cap de campanya del Gran Recapte a Tarragona
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla