Notícies
26 de gener del 2015
El Carnaval d’Altafulla obre la participació a agrupacions d’altres municipis del Baix Gaià
La festivitat, que se celebrarà els dies 14 i 15 de febrer, oferirà una jornada prèvia al municipi el dia 8 al carrer St Antoni Abad
El Carnaval es presenta molt matiner aquest 2015. La festivitat se celebrarà enguany els dies 14 i 15 de febrer a Altafulla. La regidoria de Cultura i la Comissió de Festes van convocar el passat divendres una reunió informativa per començar a perfilar el programa, i es preveu que aquesta mateixa setmana surti al carrer.

La previsió inicial és que hi participin un total de tres carrosses i quatre comparses. Uns números “continuistes”, segons el regidor Jordi Molinera, respecte les passades edicions. Enguany, però, hi ha una novetat important. Les rues obren la participació a agrupacions de la resta de municipis del Baix Gaià. Unes converses que mantenen des del consistori i que esperen tancar en els propers dies.

Altres novetats és que el ‘Dimecres de cendra’ tornarà a celebrar-se en la seva data habitual. A més, enguany, la festivitat es complementarà amb una jornada prèvia per començar a escalfar motors. El diumenge 8 de febrer al carrer Sant Antoni Abad hi haurà un taller de maquillatge, un mercat de disfresses de segona mà, una batucada, i un vermut.

Aquells col·lectius que encara no s’hi hagin inscrit i tinguin la intenció de fer-ho, poden adreçar-se a l’Ajuntament en horari d’atenció al ciutadà i presentar una instància, o també s’hi poden dirigir a través de les xarxes socials Facebook i Twitter de l’Ajuntament.

El consistori subvenciona les carrosses participants amb 400 euros, i les comparses, amb 200 euros.
Jordi Molinera, regidor de Festes
Jordi Molinera, regidor de Festes
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla