Notícies
Foto: Diputació de Tarragona
22 de juny del 2016
El Castell de Tamarit, un dels protagonistes de la campanya de promoció de la Costa Daurada
Sota l'eslògan ‘Som el que som’, la nova campanya del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona s'adreça al públic familiar
La Costa Daurada ha estrenat campanya de televisió sota l'eslògan ‘Som el que som’. El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona ha planificat una campanya publicitària de televisió a Catalunya i al País Basc, que ha donat el tret de sortida aquest dilluns i que s'allargarà fins a principis de juliol.

En concret, la planificació inclou cadenes de televisió autonòmiques del mercats català i basc, mercats de proximitat i d'especial interès per a la destinació. La peça principal de la campanya és l'espot de 20 segons, que combina imatges de platja, entre elles la de Tamarit, amb el públic familiar com a protagonista, amb d'altres elements de la destinació Costa Daurada, com ara el patrimoni romà, PortAventura World i el paisatge d'interior del Priorat.

El muntatge ha estat realitzat amb les imatges que formen part del vídeo promocional de la Costa Daurada, estrenat el mes de febrer de l'any passat. Aquestes imatges també van acompanyades de l'adaptació de la cançó Green Grass de Joana Serrat, utilitzada ja en el vídeo original.

L’espot promocional es pot veure en el següent enllaç: https://youtu.be/GirAYja-vnk.
Social
Et recomanem
1a Marxa/Trail Altafulla - Costa Tarraco
24 de novembre de 2024
+ info i inscripcions a: atletes.wixsite.com/altafullacostarraco
Exposició ‘Això sí que té un nom'
Del 29 de novembre al 20 de desembre al passadís de La Violeta
Per cortesia de La Frontissa – Associació de Dones Feministes
Casal Cultural la Violeta
Programació de tardor: del 12 d'octubre al 28 de desembre
Programa i tickets a: www.casalvioleta.cat
Agenda Cultural d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla