Notícies
Foto: CAT
25 de febrer del 2026
El CAT doblarà la seva capacitat d’emmagatzematge amb un nou dipòsit a l’Ampolla
L’ens compta amb un crèdit de l’ICF per fer cobrir la major part dels 13,5 milions d’euros que costarà fer-lo
El Consorci d’Aigües de Tarragona construirà un segon dipòsit d’emmagatzematge a la planta potabilitzadora de l’Ampolla. Les obres es pagaran, en part, amb un crèdit de 9,6 milions d’euros, que li acaba de concedir l’Institut Català de Finances.

La inversió total prevista per fer el nou dipòsit frega els 13,5 milions d’euros. El nou tanc tindrà una capacitat de 185.000 metres cúbics i s’hi emmagatzemarà aigua crua, és a dir sense tractar.

El president del Consorci d’Aigües, Marc Brunet, ha explicat que aquest segon dipòsit permetrà doblar la capacitat d’emmagatzematge de la planta de l’Ampolla, per fer front a qualsevol contingència i garantir el subministrament d’aigua a la demarcació de Tarragona.

Amb aquest nou dipòsit, el CAT podrà oferir aigua als municipis consorciats, entre ells Altafulla, durant 24 o 48 hores, encara no es pugui captar aigua de l’Ebre.

Ara que ja es disposa de finançament, les obres sortiran aviat a licitació. L’empresa seleccionada disposarà de 13 mesos per fer-les.
Marc Brunet, president del CAT
Social
Et recomanem
Altafulla International Film Festival
Del 4 al 10 de maig al Casal Cultural La Violeta
Programació sencera a: www.altafullafilmfestival.com
12è Memorial Manel Chiva Royo
16 de maig a les 18:30h al Casal Cultural La Violeta
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla