Notícies
Foto: CAT
30 d'abril del 2025
El CAT manté el subministrament d’aigua malgrat l’apagada
L’activitat es va poder dur a terme de manera manual i per l’ús de la gravetat
El Consorci d’Aigües de Tarragona, el CAT, va poder mantenir el subministrament als consorciats durant l’apagada elèctrica de dilluns a través dels seus dipòsits reguladors. Aquests van permetre la distribució d’aigua per gravetat, de manera que cap dels consorciats va patir talls.

Una vintena d'operaris es van desplegar per "gestionar vàlvules manualment" i fer les graduacions de les instal·lacions. El monitoratge es va mantenir perquè els sensors disposen de bateries, però la planta potabilitzadora de l'Ampolla va estar aturada fins a la matinada.

El president del CAT, Marc Brunet, ho ha explicat durant l’assemblea general del CAT celebrada aquest dimarts i on s’ha aprovat que Albinyana torni a ser consorciat.
Marc Brunet, president del CAT
Social
Et recomanem
Festa Major de Brises del Mar
1 i 2 d'agost a la urbanització Brises del Mar
Programa complet a: www.altafulla.cat
Cantada d'havaneres d'Altafulla
3 d'agost a les 22h al parc de Voramar
Amb els grups Barca de Mitjana i Vent Fort
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla