Notícies
Foto: CAT
30 d'abril del 2025
El CAT manté el subministrament d’aigua malgrat l’apagada
L’activitat es va poder dur a terme de manera manual i per l’ús de la gravetat
El Consorci d’Aigües de Tarragona, el CAT, va poder mantenir el subministrament als consorciats durant l’apagada elèctrica de dilluns a través dels seus dipòsits reguladors. Aquests van permetre la distribució d’aigua per gravetat, de manera que cap dels consorciats va patir talls.

Una vintena d'operaris es van desplegar per "gestionar vàlvules manualment" i fer les graduacions de les instal·lacions. El monitoratge es va mantenir perquè els sensors disposen de bateries, però la planta potabilitzadora de l'Ampolla va estar aturada fins a la matinada.

El president del CAT, Marc Brunet, ho ha explicat durant l’assemblea general del CAT celebrada aquest dimarts i on s’ha aprovat que Albinyana torni a ser consorciat.
Marc Brunet, president del CAT
Social
Et recomanem
Altafujazz: Nando Picó Quintet
7 de febrer a les 20h a La Violeta
Organitza: OilJazz
Carnaval d'Altafulla
Del dijous 12 al dimecres 18 de febrer
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla