01 d'abril del 2022
El cementiri d’Altafulla es renova per oferir una major comoditat als seus visitants
Les obres de millora han començat aquest divendres i s’allargaran un mes, termini en què romandrà tancat al públic
L'Ajuntament d'Altafulla ha començat aquest divendres les obres de millora al cementiri municipal. Per una banda, es renovarà el sistema de reg que havia quedat ja obsolet i, per una altra banda, s'instal·laran travesses de fusta tractada entorn de la zona enjardinada per delimitar-la d'una manera més eficient i atractiva.
Així mateix, s'hi instal·laran fins a 8 bancs nous de formigó reciclat i amb bona sintonia amb l'entorn. Bancs estàtics i ferms, que tindran un pes de més de 1.300 quilos cadascun.
A banda d'aquests treballs en l'àmbit paisatgístic, també s'ampliarà la porta de l'actual magatzem per guardar-hi la nova màquina portadora de fèretres. Igualment, es preveu actuar en l'accessibilitat al recinte amb la instal·lació de rampes pel seu interior, cosa que ha d'afavorir la mobilitat entre els diferents nivells del cementiri.
N'ha donat els detalls la coalcaldessa i regidora de Serveis d'Altafulla, Alba Muntadas.
En una segona fase, està prevista la instal·lació d'enllumenat, fins ara, inexistent. La inversió d'aquestes obres de millora és de 20.000 euros.
L'equipament romandrà tancat al públic durant un mes, termini en què es preveu que finalitzin els treballs.
Alba Muntadas, coalcaldessa d'Altafulla