Notícies
29 de juny del 2016
El Centre d’Estudis d’Altafulla organitza un viatge cultural a Sant Petersburg
Es tracta de la sortida estrella dels actes del 40è aniversari de l’entitat
El Centre d’Estudis d’Altafulla continua celebrant del seu 40è aniversari. L’entitat ultima els darrers detalls de l’esdeveniment, i té a tocar la sortida estrella del seu programa d’actes.
Entre aquest divendres, 1 de juliol, i el proper dimecres 6, organitzen un viatge cultural a la ciutat de Sant Petersburg. Lluís Brullas, membre del Centre d’Estudis, ha afirmat que ha estat escollit pels seus “museus i monuments”, a proposta de Maria Noguera. Ha explicat que Sant Petersburg és “la joia de la corona” de l’antic imperi rus, “un lloc especial”.

Brullas ha valorat el gran “esforç dels socis i de persones no sòcies que s’han volgut afegir” per col•laborar. El nombre d’inscrits per a la sortida és de 35 persones.

Més enllà d’aquesta visita a terres russes, el Centre d’Estudis ja pensa en l’agenda del mes de juliol, i és que del 16 al 31, el Centre d’Interpretació de la Pallissa de l’Era del Senyor serà l’escenari de la segona Roda d’Art, una exposició d’obres locals que farà aturada a diverses localitats durant els propers mesos.
Lluís Brullas, membre del Centre d'Estudis d'Altafulla
Lluís Brullas, membre del Centre d'Estudis d'Altafulla
Social
Et recomanem
Copa Catalunya de BTT Infantil
15 de febrer a les 12h al Parc de Safranars
Més informació a: www.ciclisme.cat
Presentació de L’Oliverot 29
21 de febrer a les 19h a la sala Teresa Manero
Organitza: Centre d’Estudis d’Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 24 de gener al 22 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla