Notícies
Foto: Cercle Artístic d'Altafulla
01 de desembre del 2023
El Cercle Artístic d’Altafulla organitza una nova edició del mercat d’Art al carrer, aquest diumenge
La cita comptarà amb les habituals parades d’artistes i una representació teatral a càrrec de l’alter ego de Martí Franquès
El pròxim dia 3 de desembre és el primer diumenge de mes i, com és ja gairebé tradició, toca passejar per l’entorn de la pallissa de l’Era del Senyor per gaudir de les obres dels artistes de casa nostra. El Cercle Artístic d’altafulla organitza novament una edició del mercat Art al carrer, a través del qual els seus socis i creadors dles voltants poden exposar i vendre les seves obres.

El mercat es podrà visitar durant tot el matí, des de les 10h fins a les 15h i comptarà amb alguna activitat paral•lela com una representació teatral a càrrec de l’actor Jaume Martell, qui es posarà a la pell del fill il•lustre d’Altafulla, Antoni Martí i Franquès, per fer un tastet de la vida i obra del cèlebre científic. Aquesta representació tindrà lloc a les 13h i forma part de l’aposta del Cercle per donar cabuda en aquest mercat a tot tipus d'expressions i disciplines artístiques.

Els artistes també tenen previst poder oferir en el marc del mercat d’rt una xerrada especial amb temàtica nadalenca, aquest cop, però serà en línia. De moment, però encara no se n’ha confirmat l’horari.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla