Notícies
30 de juny del 2016
El Cicle AltafuJazz torna amb la Músics Big-Band
Es tracta d’una orquestra de jazz d’El Vendrell formada per una vintena de músics
El cicle AltafuJazz torna a Altafulla. Ho farà de la mà de l’orquestra de jazz d’El Vendrell Músics Big-Band. Serà aquest divendres, a dos quarts de 9 del vespre, a l’exterior de la Pallissa de l’Era del Senyor. El seu responsable, Toni Pla, ha explicat que és “la primera vegada que vénen”, i espera una bona afluència de públic.

El grup està format per una vintena de músics, tots ells alumnes del centre Músics d’El Vendrell. Es caracteritza per un repertori molt variat –sempre dins l’àmbit del jazz i la música moderna-, i per una àmplia varietat que agrupa instruments de vent, de corda i de percussió.
El concert servirà per iniciar el mes de juliol, i agafarà el relleu de Cristina Collteli i Gil Mattos Kiffen, que al juny van oferir un tribut a Edith Piaf. Tot un èxit que el cicle intentarà repetir amb l’actuació de l’orquestra vendrellenca.

A més, la vetllada musical també comptarà amb servei de bar amb begudes, entrepans i pizzes.
Toni Pla, responsable d'Altafujazz
Toni Pla, responsable d'Altafujazz
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla