Notícies
Foto: jazzmanbarcelona
09 d'agost del 2016
El Cicle AltafuJazz torna aquest dimecres amb l’actuació de més prestigi de la seva història
Aquest cap de setmana ha registrat un èxit absolut amb l’espectacle Fireplace, a càrrec dels grups AppleSmellColour i les Fourchettes
El Cicle AltafuJazz torna aquest dimecres amb l’actuació de més prestigi de la seva història. Abans, aquest cap de setmana ha registrat un èxit absolut amb l’espectacle Fireplace, a càrrec dels grups AppleSmellColour i les Fourchettes.

Un espectacle que ha aplegat a més d’un centenar de persones a l’Era del Senyor i que Toni Pla, responsable d’AltafuJazz, ha qualificat com una de les més exitoses que es recorden al cicle.

Aquest dimecres serà el torn d’un doble concert. A les 19:30h, Elena Pérez Arzola oferirà un recital de piano clàssic, i a les 22:30h entrarà en escena l’actuació de més prestigi de la història de l’AltafuJazz amb el reconegut pianista Michael Kanan, el contrabaix Putter Smith i el bateria Guillem Arnedo.

Pla ha avançat que, en cas de pluja, l’actuació no se suspendria, sinó que es traslladaria a l’interior de l’Era del Senyor. L’AltafuJazz ja està preparat per un vespre que Toni Pla ha definit com “una oportunitat per gaudir”, i “tot un privilegi”.
Toni Pla, responsable d'Altafujazz
Toni Pla, responsable d'Altafujazz
Social
Et recomanem
Sortida ecoturística de primavera: Els turons de Sant Antoni
13 de juny de 10h a 13h amb sortida des del Museu
Informació a: joan@hortdelasinia.com i 655 486 115
24è Aplec de Sardanes ‘Vila d’Altafulla’
14 de juny durant tot el dia al parc del Comunidor
Organitza: Associació Altafulla Sardanista
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla