Notícies
Foto: Consell Comarcal del Tarragonès
14 d'octubre del 2016
El cicle de contes de tardor del Consell Comarcal del Tarragonès torna a fer parada al Baix Gaià
Enguany, les narracions giren entorn del circ romà. Aquest divendres és el torn de la Biblioteca del Catllar
El Consell Comarcal del Tarragonès torna a donar continuïtat aquesta tardor al cicle de contes infantils. La iniciativa, que compta amb el suport econòmic de la Fundació Privada Mútua Catalana, fa parada a diferents biblioteques i punts de lectura de la demarcació.

Aquesta temporada hi participen els municipis de la Canonja, el Catllar, els Pallaresos, Creixell, Roda de Berà, la Riera de Gaià, Vilallonga del Camp, Salomó, la Nou de Gaià, el Morell, Perafort i Torredembarra.

L’eix temàtic en aquesta ocasió és ‘Hi havia una vegada un circ...romà’, i tornarà a anar de la mà de l’Agus, la Muntsa, la Rat, l’Imma i la Karme. ‘Blancs i blaus. Una gran cursa’, ‘Un circ davant del mar’, ‘Històries d’època romana’, ‘Que comenci l’espectacle!’, i ‘Set voltes, catorze girs’, són els títols d’algunes de les històries que aproparan als més petits.

El cicle ja ha fet parada a La Canonja, i aquest divendres és el torn del Catllar. El dissabte, les històries sobre el circ romà viatjaran fins els Pallaresos.
Social
Et recomanem
Diada Castellera de Sant Jordi
25 d'abril a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de St. Pere i St. Pau, X. de Cambrils i C. d'Altafulla
Xerrada - taller 'Per què el porno perjudica tothom?'
29 d'abril a les 17h al gimnàs de La Portalada
Inscripcions a: ampa.roquissar@gmail.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla