Notícies
Foto: Club Excursionisme Torredembarra
18 de juny del 2025
El Club Excursionisme Torredembarra organitza una sortida circular pel Catllar aquest dissabte 21 de juny
I divendres es tanquen les inscripcions per la sortida en caiac pel riu Ebre entre Móra la Nova i Miravet, de dissabte 28 de juny
El Club Excursionisme Torredembarra organitza una sortida circular pel Catllar aquest dissabte 21 de juny. És una ruta de proximitat d’unes 4 hores i mitja i d’uns 15 quilòmetres, amb un desnivell positiu de poc més de 200 metres.

L’excursió començarà a la Torre d’en Guiu i recorrerà alguns punts del terme municipal del Catllar fins arribar a la presa de l’embassament del riu Gaià. També passarà per Mas Teret, Mas Moragues o el pont de la via de l’AVE. La sortida començarà a les 7h i des de Torredembarra se sortirà en cotxes particulars a les 6.30h des de l’aparcament de Mañé i Flaquer.

Cal portar aigua i alguna cosa per picar, i també roba i calçat adient. Les inscripcions per participar en aquesta sortida s’han de fer fins aquest dimecres 18 de juny a través de la pàgina web del Club Excursionisme. El preu és de 5 euros per les persones que no siguin sòcies de l’entitat i de 6 euros més per aquelles que no estiguin federades.

Aquesta setmana, concretament divendres, també es tanquen les inscripcions per participar en una altra de les activitats que organitza el Club Excursionisme. Es tracta de la sortida amb caiac pel riu Ebre entre Móra la Nova i Miravet i que es farà el dissabte 28 de juny.

Es tracta d’una sortida en caiac especial, perquè es combinarà la ruta d’uns 12 quilòmetres pel riu Ebre amb la memòria històrica a través de les explicacions d’un guia de Terra Enllà.

El descens serà força tranquil amb una aturada a mig camí per estirar les cames i banyar-se. També hi haurà petites aturades per poder seguir les explicacions del guia.La sortida des de Torredembarra es farà en cotxes particulars a les 7.15h des de l’aparcament de Mañé i Flaquer. L’activitat durarà unes 3 hores. 
 
Cal portar sandàlies que es pugui mullar, banyador, crema solar, ulleres de sol, gorra i roba de recanvi. També aigua i alguna cosa per picar. El preu de la sortida en general és de 35 euros per als majors de 14 anys i de 25 per a menors d’entre 9 i 14.
Social
Et recomanem
Cinema a la fresca amb la pel·lícula ‘L’àvia i el foraster'
22 d'agost a les 22h a la plaça de l'Església
Organitza: Cineclub Altafulla Link
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
27a Nit de Piano i Poemes
31 d'agost a les 21:30h a la plaça de l'Església
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla