Notícies
Foto: COAATT
08 de maig del 2024
El col·legi d’Aparelladors i Arquitectes alerta que el 80% dels edificis del Camp de Tarragona no han passat les inspeccions pertinents
Adverteix, a més, que un 93% dels que s’han revistat durant l’últim any presenten deficiències a les façanes i cobertes
El col·legi d’aparelladors i arquitectes alerta que el 80% dels edificis del Camp de Tarragona que haurien d’haver passat inspeccions no ho han fet. Aquestes revisions són obligatòries des de fa 12 anys. En aquest temps les haurien d’haver demanat 120 mil immobles del territori i, en canvi, només ho han fet 24 mil.

A més, el col·legi adverteix que un 93% dels edificis que s’han revisat durant l’últim any presenten deficiències, principalment a les façanes i cobertes, però també a l'estructura.
Per ciutats, a Tarragona s'han inspeccionat un 65% dels edificis que els tocaria. A Reus, la xifra és del 30%, un 25% a Cambrils o un 28% a Montblanc. A altres municipis del Camp de Tarragona com a Torredembarra, Cunit o l’Hospitalet de l’Infant, tan sols han passat la inspecció un 5% dels immobles que ho haurien d’haver fet.

El Col·legi d’aparelladors i arquitectes apunta que el seguiment del compliment fet pels ajuntaments ha estat molt baix i que no s’ha imposat cap sanció als propietaris que no han passat aquesta inspecció.
Social
Et recomanem
Dia de la Poesia 2026
19 de març a les 17h a la biblioteca
Organitza: Biblioteca i Escola Municipal de Música d'Altafulla
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla