Notícies
Foto: Arxiu
13 de desembre del 2024
El comitè d'empresa del 112 de Reus alerta que les policies locals no estan integrades al servei d'emergències
Asseguren que la seva presència seria més pràctica que la integració de la Guàrdia Civil i la Policia Nacional
El comitè d'empresa del 112 de Reus alerta que les policies locals no estan integrades al servei d'emergències i diu que això sí que seria pràctic. Els treballadors consideren que la integració de la Guàrdia Civil i la Policia Nacional és un "paperot" de la política institucional.
En concret, ha apuntat en un comunicat, que això s'emmarca en la negociació d'ampliació de competències dels Mossos d'Esquadra en ports i aeroports. També en la necessitat del ministre de l'Interior, Fernando Grande-Marlaska, de, assegurem, "vendre primer que ha aconseguit alguna cosa" per a la policia espanyola.

D'altra banda, ha recordat que els treballadors del 112 de Reus fa un any i quatre mesos que estan en vaga i els de la Zona Franca gairebé un any per les "condicions precàries" que tenen i el fet d'estar subjectes a un conveni de telemàrqueting. Ha alertat que aquesta situació afecta a la qualitat del servei i a la ciutadania, amb més temps d'espera, trucades perdudes i l'atenció d'uns treballadors "esgotats".
Social
Et recomanem
Cercavila del seguici popular a Baix a Mar
9 d'agost a partir de les 19:30h des del carrer Pont de Mar
Tot seguit, Correfoc dels Diables a la plaça Consolat de Mar
27a Fira d’Artesans d’Altafulla
14, 15, 16 i 17 d'agost a l’entorn de les eres i el Castell
Programa sencer a: www.altafulla.cat
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla