Notícies
Foto: Proteció Civil
05 de juliol del 2024
El complex químic sud de Tarragona incorpora dues sirenes d'emergència més
L'actuació s'emmarca en el desplegament previst per enguany pel que fa a aquests sitemes d'avís del PLASEQTA I EL PLASEQCAT de protecció Civil
Protecció Civil de la Generalitat ha acabat d'instal·lar sis de les set sirenes de les previstes per aquest 2024. Concretament, s'han instal·lat les de Celrà, Igualada, Fogars de la Selva i Massanes, pertanyents al PLASEQCAT (Pla de Seguretat Química de Catalunya) i les dues sirenes de Vila-seca, al complex químic sud de Tarragona i en el marc del PLASEQTA (Pla de Seguretat Química de Tarragona)

D'aquesta manera, només restarà, enguany, instal·lar la nova sirena del Port de Tarragona, que es preveu per a després de l'estiu. La directora de Protecció Civil de la Generalitat, Marta Cassany, valora molt positivament el fet de disposar de sis noves sirenes, ja que "faciliten avisar a la població en cas d'accident químic greu".

Amb les dues sirenes instal·lades a Vila-seca, ja són 51 les que hi ha a les comarques del Camp de Tarragona. En breu es podrà consultar al mapa de Protcció Civil la ubicació de les noves sirenes instal·lades. El cost total d'adjudicació del projecte ha estat de 146.503,1 euros (IVA no inclòs)
Marta Cassany, directora de Protecció Civil de la Generalitat de Catalunya
Social
Et recomanem
Concert del cicle Altafujazz amb Jordi Blanch Organic Trio
14 de juny a les 20h a la pallissa de l'Era del Senyor
Organitza: OilJazz
Presentació del projecte de comunitat energètica a Altafulla
18 de juny a les 19h a la sala de plens de l'ajuntament
Sessió a càrrec de Xavi Massa, de Km0 Energy
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla