Notícies
Foto: Pixabay
23 de novembre del 2020
El Consell de Ministres aprovarà aquest dimarts el pla complet de vacunació contra el coronavirus
Ho ha anunciat el president del govern, Pedro Sánchez, qui també ha comunicat que pròximament s’aprovaran mesures per a la restauració i l’hostaleria
Mentrestant, des del govern de l’Estat, el president Pedro Sánchez ha anunciat que aquest dimarts el Consell de Ministres aprovarà el pla complet de vacunació contra el coronavirus. El cap de l'executiu ha explicat que Espanya serà un dels primers països de la Unió Europea, juntament amb Alemanya, en tenir llest aquest pla, en el qual s’està treballant des del setembre.

Sánchez ha assegurat que durant el primer semestre de l’any vinent es podrà vacunar ja una part substancial de la població.

El president espanyol també ha comunicat que "pròximament" s'aprovaran mesures per a la restauració i l’hostaleria, que complementaran les que ja ofereixen els ajuntaments i els governs autonòmics. De fet, des de la Generalitat s’ha criticat reiteradament que l’Estat encara no hagi fet aportacions per als sectors més afectats per la crisi.
Pedro Sánchez, president del govern espanyol
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla