Notícies
Foto: Ajuntament d'Altafulla
25 de març del 2024
El conseller de Drets Socials de la Generalitat realça la tasca d’Altafulla en atenció a joves migrats sols
En una visita institucional, Carles Campuzano ha destacat la capacitat del municipi per “donar oportunitats a aquells que arriben al país amb ganes de guanyar-se la vida”
El conseller de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya, Carles Campuzano, ha fet una visita institucional a l’Ajuntament d’Altafulla aquest passat divendres 22 de març a la tarda, on s’ha reunit amb una representació del consistori. Tot seguit, acompanyat del coalcalde Jordi Molinera, ha visitat l’Alberg Casa Gran del municipi, que allotja el servei de primera acollida i atenció integral per a joves migrats sols.

Un cop allí, el conseller ha destacat que “Altafulla representa el millor que té Catalunya”. Carles Campuzano també ha ressaltat “aquesta capacitat de ser una societat que dona la benvinguda i oportunitats als joves que arriben al nostre país amb ganes de guanyar-se la vida”, i ha afegit que “a Altafulla estan estudiant i participant del procés d’integració a la societat catalana”.

Paral·lelament, Campuzano també ha celebrat que “un dels grans reptes que tenim com a societat té a veure, precisament, amb l’acollida i la integració”. El conseller ha dit que li consta que “a Altafulla estan funcionant bé totes dues coses”.

El conseller Campuzano ha visitat altres projectes socials al Camp de Tarragona més enllà d’Altafulla. Al matí, el titular de Drets Socials ha fet parada a les obres de dos serveis municipals per a gent gran, al Pla de Santa Maria i a Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant. I a la tarda també ha estat al recurs ocupacional per a persones amb discapacitat que la Fundació Topromi té a la Canonja.
Carles Campuzano, conseller de Drets Socials de la Generalitat
Carles Campuzano, conseller de Drets Socials de la Generalitat
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla