Notícies
Foto: CAT
20 de setembre del 2022
El Consorci d'Aigües de Tarragona ha activat el pla d'emergència per sequera
Un comitè farà un seguiment exhaustiu i avaluarà els recursos alternatius, si són necessaris, mentre que ara mateix no es contemplen restriccions
El Consorci d'Aigües de Tarragona ha activat el pla d'emergència per sequera. L'organisme. que gestiona la distribució de l'aigua del minitransvasament de l'Ebre al Camp de Tarragona, ha adoptat aquesta mesura pel baix nivell de reserves al pantà de Mequinensa.

La situació no és puntual, sinó que és sostinguda en el temps i per això se'n vol fer un seguiment exhaustiu i avaluar recursos alternatius, en cas de necessitat. Per aquest motiu, aquest dilluns 19 de setembre s'ha creat el comitè d'emergència de sequera.

L'òrgan està format per personal tècnic del mateix Consorci d'Aigües de Tarragona. També hi participen els ajuntaments i les indústries consorciades que consumeixen més aigua. A més, hi prenen part representants de la Confederació Hidrogràfica de l'Ebre i l'Agència Catalana de l'Aigua.

El president del CAT, Joan Alginet, ha manifestat que la situació és de prealerta i que, tot i que s'hagi activat el pla de sequera, ara per ara, no es contemplen restriccions en el subministrament. També ha fet una crida a
un consum responsable.
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla