Notícies
Foto: CAT
02 de desembre del 2020
El Consorci d’Aigües de Tarragona ha finalitzat la substitució de cinc trams de la canonada principal entre l’Ampolla i Cambrils
Durant els treballs, s’ha fet una inspecció exhaustiva de tota la xarxa després de l’accident del passat gener, quan es va trencar la conducció principal a l’Ampolla
El Consorci d’Aigües de Tarragona (CAT) ha finalitzat aquest dimarts la substitució de cinc trams de la canonada principal entre l’Ampolla i Cambrils.

L’organisme, que gestiona el minitransvasament de l’Ebre, ha realitzat una exhaustiva inspecció de tota la xarxa, després de l’accident de passat gener, quan es va trencar la conducció principal a l’Ampolla.

S’han inspeccionat 12.500 tubs, dels quals només el 0,3% presentava algun problema. D’aquests se n’han hagut de canviar cinc, que estaven molt degradats.
Xavier Pujol és el director general del CAT.

Els trams més afectats es troben a l’Ampolla, l’Ametlla, Mont-roig i Cambrils.
Els treballs per substituir-los, que ara culminen, van començar el 20 d’octubre, i s’han pogut fer sense tallar el subministrament d’aigua.
Xavier Pujol, director general del CAT
Social
Et recomanem
Fira de Nadal d'Altafulla
12, 13 i 14 de desembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Anem a buscar el tió
14 de desembre a les 10:30h als voltants de l'ermita
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla