Notícies
Foto: Alternativa Altafulla
04 d'octubre del 2019
El contacte amb la ciutadania i el control de l’acció de govern, principals prioritats d’AA pel nou mandat 2019-2023
La formació es reuneix aquest dissabte 5 d’octubre per acabar de definir amb militants i simpatitzants els puntals que definiran aquests propers quatre anys
Alternativa Altafulla es reuneix en assemblea aquest dissabte 5 d’octubre per definir les línies d’actuació del mandat 2019-2023.

La permanent de la formació es va reunir ara fa quinze dies per començar a preparar el nou curs polític, en aquesta ocasió des de l’oposició. Una trobada que va comptar amb la presència de l’exalcalde, Fèlix Alonso, qui va aparcar les seves responsabilitats a les Illes Balears per poder compartir aquestes primeres passes amb els seus companys.

La convocatòria d’aquest cap de setmana servirà per acabar de definir amb militants i simpatitzants els puntals que definiran aquests propers quatre anys.

En una entrevista a Altafulla Ràdio, la portaveu de la formació, Montse Castellarnau, ha avançat que “mantenir viu el contacte amb la ciutadania” és una de les prioritats de la formació. Ha recordat que durant els darrers anys han treballat “amb molta estima” pel poble i la seva gent, i afronten aquesta nova etapa “amb moltes ganes” de continuar en aquesta línia. Castellarnau ha aprofitat els micròfons d’aquesta casa per fer una crida a totes aquelles persones que vulguin apropar-se al despatx de l’oposició per exposar-los dubtes o suggeriments.

Controlar l’acció de govern és una altra de les prioritats d’AA per l’actual mandat. Montse Castellarnau s’ha compromès a “vetllar perquè les decisions que prengui l’equip de govern siguin les més correctes”, i aportar-hi el seu punt de vista si no hi estan d’acord. Ha apel·lat al “treball en harmonia i educació”.

La regidora d’AA ha parlat de “sentiments contraposats”. Ha reconegut necessitar “una petita aturada física i de desconnexió mental”, però no ha amagat “la tristesa i la decepció que ha significat no haver aconseguit la majoria i no haver pogut seguir governant”.

Els projectes i les propostes que la formació pugui tenir damunt la taula s’acabaran de concretar aquest cap de setmana.
Montse Castellarnau, portaveu d'AA
Montse Castellarnau, portaveu d'AA
Montse Castellarnau, portaveu d'AA
Social
Et recomanem
43a Festa de l'Olla
21 de març a les 13:30h al Parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla