Notícies
Foto: Arxiu
26 de maig del 2021
El Departament de Salut començarà a vacunar aquest dijous als col·lectius essencials amb la segona dosi
Les persones vulguin rebre la segona dosi d'AstraZeneca, enlloc de la Pfizer, caldrà que signin i entreguin un consentiment informat
Sobre la pandèmia hem d’explicar que el departament de Salut començarà, aquest dijous, a vacunar amb la segona dosi els col·lectius essencials, i administrarà Pfizer si la persona no demana, explícitament, rebre el vaccí d’AstraZeneca.

Els menors de 60 anys que ja han rebut la primera dosi de la vacuna britànica, i estan a l’espera de la segona ja poden demanar cita a través de la web vacunacovid.cat. Són unes dues-centes mil persones a Catalunya.

Aquelles que vulguin rebre la segona dosi d'AstraZeneca, enlloc de la Pfizer, caldrà que signin i entreguin un consentiment informat.
Social
Et recomanem
25a Nit de Bruixes
27 i 28 de juny a la Vila Closa i voltants
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Visita guiada a la desembocadura del riu Gaià
29 de juny a les 11h des del Club Marítim Altafulla
Reserves a: 655 486 115 i joan@hortdelasinia.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla