Notícies
Foto: Arxiu
27 de gener del 2021
El Departament de Salut preveu arribar al pic de pressió assistencial entre finals d'aquesta setmana i principis de la següent
Des del departament lñamenten el retard en l'arribada de les vacunes
El Departament de Salut preveu arribar al pic de pressió assistencial entre finals d'aquesta setmana i principis de la següent.

En una entrevista a RTVE, el secretari general de Salut, Marc Ramentol, ha explicat que a Catalunya la situació comença a estar controlada, però que estan preocupats per l’evolució negativa de l’entorn i el possible efecte de la variant britànica.

D'altra banda, ha assegurat que a finals d'aquesta setmana hauran deixat d'arribar unes 40.000 dosis de la vacuna contra la covid "a les que Sanitat s'havia compromès".
A la demarcació ja han estat vacunades 18.931 persones i d’aquestes, només 753 han rebut les dues dosis.
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla