Notícies
Foto: Arxiu
30 de juliol del 2020
El director del Servei Català de la Salut afirma que els hospitals tarragonins encara estan poc tensionats pels rebrots de la covid-19
Adrià Comella assegura que la situació al Camp de Tarragona és millor que en d’altres territoris, i que és normal que es vagin produint rebrots
Els hospitals del Camp de Tarragona encara no s’han vist afectats directament pels rebrots de coronavirus que sí que s’han produït amb més força en altres punts del país com Lleida o Barcelona. Així ho reconegut el director del Servei Català de la Salut, Adrià Comella, qui també ha assegurat que el més important és identificar el màxim de casos i contactes per evitar-ne la propagació.

No obstant això, també ha alertat que la tendència a l’alça de casos, que ara es detecten a l’atenció primària, s’acabarà traduint en més ingressos hospitalaris. Per aquest motiu adverteix que no es pot abaixar la guàrdia.

El director del Servei Català de la Salut ha parlat de l’evolució de la pandèmia al territori en la visita que ha fet aquest dimarts al matí a l’hospital Sant Joan de Reus, que des de la setmana passada està en mans de la Generalitat.
Comella ha afirmat que el nou projecte revertirà en una major qualitat assistencial.
Adrià Comella, director del Servei Català de la Salut
Social
Et recomanem
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Fira de primavera
18 de maig de 12h a 20h al parc del Comunidor
Organitza: Ateneu de Dones d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla