Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
07 de novembre del 2023
El dron de la Policia Local de Torredembarra detecta 13 punts de proliferació de mosquits
El consistori està localitzant els propietaris perquè apliquin els tractaments necessaris per eliminar les larves
Aquests dies continuen les mesures de prevenció per evitar la proliferació dels mosquits a Torredembarra. Més enllà dels tractaments setmanals i les accions especials, ara s'hi ha sumat la intervenció de la Unitat de Vigilància Aèria de la Policia Local, que ha fet volar el dron sobre les urbanitzacions de la Marítima i les Àmfores per detectar possibles focus de desenvolupament de larves.

Aquestes dues zones són les que han concentrat una afectació més alta de mosquits i s'hi han trobat fins a 13 punts en finques privades (piscines, basses i estanys). S'està localitzant els propietaris perquè apliquin els tractaments necessaris per eliminar les larves. Pròximament, es durà a terme una nova actuació amb el dron a la zona de Clarà.

La regidora de Sostenibilitat, Angie Muñoz, agraeix a la ciutadania la informació rebuda sobre punts de proliferació de larves i mosquits que ha permès fer aquestes actuacions. També anima els veïns i veïnes a informar a través de l'APP MilloremTDB de possibles incidències relacionades amb plagues.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla