Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
02 de setembre del 2025
El dron de la Policia Local de Torredembarra detecta quatre piscines a la Marítima Nord susceptibles de ser focus de mosquits
L’Ajuntament treballa a localitzar als propietàries perquè adoptin les mesures necessàries de manteniment i desinfecció
La Policia Local de Torredembarra ha fet recentment un vol de control amb el dron de la Unitat de Vigilància Aèria a la zona de la Marítima Nord, amb l’objectiu de detectar possibles punts de proliferació de larves de mosquits. Durant la inspecció, s’han identificat quatre piscines en finques privades que semblen no tenir cap mena de control ni manteniment i que, per tant, podrien esdevenir focus actius de cria d’aquests insectes.

L’Ajuntament ja treballa en la localització de les persones propietàries perquè adoptin les mesures necessàries de manteniment i desinfecció que evitin la presència de larves.
Aquesta actuació s’emmarca en les tasques de prevenció que es duen a terme al municipi per reduir la proliferació de mosquits, que inclouen tractaments periòdics i accions especials en punts sensibles del terme municipal.

La regidora de Salubritat, Angie Muñoz, ha destacat la importància d’aquestes actuacions de vigilància i ha agraït la col·laboració ciutadana a l’hora de comunicar incidències relacionades amb possibles focus de mosquits. En aquest sentit, ha recordat que qualsevol veí o veïna pot informar a través de l’app ‘Viu La Torre’ de la presència de punts amb risc de proliferació de plagues.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla