Notícies
Foto: Festival Internacional de Música Costa Daurada
11 de juliol del 2017
El Dúo Leopolis obre a Altafulla el I Festival Internacional de Música Costa Daurada
L’actuació tindrà lloc aquest dimecres 12 de juliol a les 20:30h a la plaça de l’Església. El preu de l’entrada és de 5 euros
Altafulla amplia el seu repertori de música clàssica aquest estiu amb la seva adhesió al I Festival Internacional de Música Costa Daurada. El cicle farà parada al municipi aquest dimecres amb el concert de Dúo Leopolis. A partir de dos quarts de 9 del vespre a la plaça de l’Església, el públic podrà gaudir del duet de violí i piano format a Ucraïna i Espanya, amb peces dels compositors més representatius dels nacionalismes musicals d’ambdós països, com és el cas d’Enric Granados, Enric Morera, Pau Casals, Victor Kosenko, Mykola Lysenko, o Stanislav Lyudkievich. La formació que arriba aquest dimecres a Altafulla ha actuat a gran part de la geografia europea, així com a diverses ciutats de Mèxic i Sud-Amèrica.

Segons ha explicat la regidora de Cultura, Montse Castellarnau, la iniciativa va néixer a proposta del director del festival, Melani Mestre, qui els va oferir la possibilitat de sumar-s’hi. L’adhesió no suposa cap cost pel consistori, que únicament cedeix l’espai per poder dur a terme les actuacions.

Més enllà d’Altafulla, aquesta primera edició del festival també farà parada a altres municipis de la contrada com ara Tarragona, Torredembarra, Santa Coloma de Queralt, Creixell, Montblanc, Roda de Berà, Vilanova d’Escornalbou, Valls i Cambrils.

L’objectiu és promoure i divulgar la música clàssica amb una oferta musical d’alta qualitat tot descobrint espais emblemàtics, i amb un programa de proximitat, assequible i obert a tots els públics. Per Montse Castellarnau, aquest cicle pot esdevenir “un primer tast i un complement” del Festival Internacional de Música d’Altafulla del proper mes d’agost. De fet, s’emmarca en la línia del consistori de democratitzar la cultura i fer-la més propera i amena a la ciutadania.

Una altra actuació prevista al municipi és la de la violoncel·lista Svetlana Tovstukha, el 26 de juliol a dos quarts de 9 del vespre al Museu.

El preu de l’entrada per als dos concerts és de 5 euros.
Montse Castellarnau, regidora de Cultura
Montse Castellarnau, regidora de Cultura
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla