Notícies
Foto: 'Fil a l'Agulla'
12 de maig del 2023
El Faustina d'Altafulla inspira un nou festival de microteatre al Catllar
El certamen 'Fil a l'agulla' es podrà viure aquest dissabte a les 19h al Castell del Catllar
Un entorn imponent com el del Castell del Catllar serveix d'escenari aquest dissabte per una nova proposta cultural que neix de la mà de l'Ajuntament del Catllar i en col·laboració amb l'actor i dramaturg altafullenc Joan Maria Vidal i la també actriu i dramaturga Mònica Pérez. De fet, el certamen 'Fil a l'agulla' s'inspira en el festival altafullenc Faustina, que es va estrenar l'any passat per la Festa Major de Sant Martí. El mateix Vidal destaca , en una conversa al programa L'Hora Local d'aquesta casa, que el projecte es va gestar a partir de la proposta feta al regidor de Cultura del Catllar per part dels responsables del Faustina.

La proposta al Catllar manté el format de quatre obres de teatre de 15 minuts cadascuna i amb un cartell que ens porta noms de casa nostra com Joan Maria Vidal, Mònica Pérez i Fermí Fernández, que, al seu torn, tenen també una llarga trajectòria a les espatlles en el panorama teatral i audiovisual català.

Les entrades es podien reservar tot contactant amb el consistori si bé també és possible dirigir-se abans de l'inici de l'espectacle al castell i adquirir l'entrada in situ, sempre que hi hagi disponibilitat.
Joan Maria Vidal, actor i dramaturg altafullenc
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla