Notícies
Foto: APELLC
09 de maig del 2024
El festival de poesia Transvers de Tarragona commemorarà els centenaris de Salvat-Papasseit, Guimerà i Estellés
La tercera edició del certamen s'inaugurarà el pròxim 28 de maig amb una obra produïda per la Sala Trono
La tercera edició del Festival de Poesia de Tarragona, el Transvers, oferirà una desena d'espectacles, quatre dels quals commemoraran els centenaris de la mort de Joan Salvat-Papasseit i d'Àngel Guimerà, així com del naixement de Vicent Andrés Estellés.

El certamen s'inaugurarà el 28 de maig amb l'obra 'Escopiu a la closca pelada dels cretins', produïda per la Sala Trono i interpretada per Victòria Pagès, Bàrbara Roig i Carles Roig.

L'Associació de Professionals i Estudiosos en Llengua i Literatura Catalanes (APELLC), organitzadors del certamen, han defensat la mirada inclusiva del festival, que compta amb la participació de les escoles La Muntanyeta i el CEE SOLC, així com l'aposta pel talent tarragoní.
Social
Et recomanem
Concert del cicle Altafujazz amb Jordi Blanch Organic Trio
14 de juny a les 20h a la pallissa de l'Era del Senyor
Organitza: OilJazz
Presentació del projecte de comunitat energètica a Altafulla
18 de juny a les 19h a la sala de plens de l'ajuntament
Sessió a càrrec de Xavi Massa, de Km0 Energy
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla