Notícies
26 d'agost del 2016
El Festival Food Truck de Creixell celebra la seva primera edició aquest cap de setmana
La mostra s’instal·larà des d’aquest divendres i fins diumenge, de 18:30h a 23h, a l’aparcament de l’avinguda Catalunya
Creixell acollirà des d’aquest divendres i fins diumenge la primera edició del Festival Food Truck. Al llarg de tot el cap de setmana, de dos quarts de 7 de la tarda a les 11 de la nit, els visitants podran degustar l’ampli ventall de propostes gastronòmiques que oferiran les furgonetes que hi haurà instal·lades a l’aparcament de l’avinguda Catalunya.

Una proposta artesanal que pretén fomentar el servei de cuina sobre rodes itinerant, de manera organitzada i sanitàriament controlada.

Més enllà d’aquesta aposta, el Festival Food Truck de Creixell, comptarà amb un Vintage Market, activitats infantils, música en viu, una Kids Zone i parades d'artesania i bijuteria.
La iniciativa servirà per posar el punt i final a l’estiu.
Social
Et recomanem
Cinema: 'Cómo hacerse millonario antes de que muera la abuela'
23 de gener a les 20h al Casal Cultural la Violeta
Organitza: Cineclub Link. Aportació 5€ Socis 3€ Reduïda 2€
Visita guiada a la desembocadura del Gaià i Hort de la Sínia
25 de gener d'11h a 13. Sortida des del Club Marítim
Reserves: 655 486 115 joan@hortdelasinia.com Aportació 3€
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla