Notícies
Foto: Arxiu - Altafulla Ràdio
12 de maig del 2023
El festival romà Tarraco Viva aterra aquest diumenge a Altafulla
Ho farà a la pineda de l'Era del Senyor amb la recreació històrica de 'Castra Legionis', les cartes i la vida quotidiana de legionaris romans
Altafulla tornarà a posar en valor aquest diumenge 14 de maig el seu llegat romà a través de les activitats que el Festival romà Tarraco Viva impulsa des de fa uns anys fora de les fronteres de la capital tarragonina.

La que va ser la gran novetat a la vila en la passada edició tornarà a trepitjar la pineda de l'Era del Senyor, davant del Castell, amb la recreació històrica de 'Castra Legionis, les cartes i la vida quotidiana de legionaris romans'.

La proposta ens endinsarà en el dia a dia dels legionaris romans en una caserna, les seves obligacions, aspiracions i sentiments a banda de les escenes bèl·liques a les que estem acostumats. Aquesta activitat començarà a les 12.00 hores amb entrada lliure.

Prèviament a les 11.00 hores, el jaciment de la Vil·la romana dels Munts d'Altafulla ha programat la visita guiada 'La vida de les elits de Tàrraco', una proposta que permetrà descobrir una de les vil·les més importants d'Hispània, declarada Patrimoni Mundial l'any 2000, a través de les elits de Tàrraco que la van habitar.

El certamen de recreació històrica Tarraco Viva arriba enguany al seu 25è aniversari, amb centenars d'activitats fins el 21 de maig per a gaudir amb plenitud i amb més del 70 % amb accés lliure.
Social
Et recomanem
Cercavila del seguici popular a Baix a Mar
8 d'agost a les 19:30h des de la rotonda del Pont de Mar
Amb: Diables Cagarrieres de Cambrils i Diables dels Pallaresos
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla